close

 

Maybe I don't really want to know
也許吧 我真的沒什麼興趣知道
How your garden grows
到底你家的花園 最近怎樣了
I just want to fly
我只想逃離這裡
Lately did you ever feel the pain
最近 你也試過感到那種痛嗎?
In the morning rain
在清晨的雨中
As it soaks it to the bone
痛得如冷雨刺入骨髓

Maybe I just want to fly
說不定我只想逃離這裡
I want to live I don't want to die
我想好好活下去 我不想在此待到生命結束
Maybe I just want to breath
說不定我只是想好好吸一口氣
Maybe I just don't believe
說不定我只是不敢去相信
Maybe you're the same as me
也許你和我一樣
We see things they'll never see
我們能看到凡人看不到的事物
You and I are gonna live forever
你共我 從此得到永生

Maybe I don't really want to know
也許吧 我真的沒什麼興趣知道
How your garden grows
到底你家的花園 最近怎樣了
I just want to fly
我只想逃離這裡
Lately did you ever feel the pain
最近 你也試過感到那種痛嗎?
In the morning rain
在清晨的雨中
As it soaks it to the bone
痛得如冷雨刺入骨髓

Maybe I will never be
也許我永遠也無法
All the things that I want to be
去成為我理想中的自己
But now is not the time to cry
但現在絕不是浪費時間痛哭
Now's the time to find out why
這正是要找出原因的時候
I think you're the same as me
我覺得你跟我一樣
We see things they'll never see
能看到凡人看不到的事物
You and I are gonna live forever
你共我 從此得到永生
We're gonna live forever
我們一起永生不死
Gonna live forever
將要永遠活著
Live forever
永遠活著
Forever
永遠

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    lryics songs Britpop oasis
    全站熱搜

    Nicholasss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()