Woo Hoo
I got my head checked By a jumbo jet
我的頭就像被一台超大的噴射機碾過
It wasn’t easy But nothing is, no
世事無常沒有一件事是簡單的

Woo Hoo
When I feel heavy metal
當重金屬音樂一起時
And I'm pins and I'm needles
我就會尖叫瘋狂
Well I lie and I'm easy
我愛說謊,我卻不會到處惹麻煩.
All of the time but I'm never sure when I need you
但是也可能隨時需要你出面幫忙

Pleased to meet you
請多多指教

I got my head done When I was young
當我年輕時,我已經清楚知道我要的是什麼
It’s not my problem
問題不在於我身上 
It’s not my problem
問題不在於我身上

Woo Hoo
When I feel heavy metal
當重金屬音樂開啟時
And I'm pins and I'm needles
我就會尖叫瘋狂
Well I lie and I'm easy
我愛說謊,我卻不會到處惹麻煩
All of the time but I'm never sure when I need you
但是也可能隨時需要你出面幫忙

Pleased to meet you
請多多指教
Yeah yeah Oh yeah

arrow
arrow
    文章標籤
    songs lryics Britpop Blur
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Nicholasss 的頭像
    Nicholasss

    Nicholasss

    Nicholasss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()