close


Been rusting in the rubble 
心志早在廢墟裡生鏽
Running to a faint 
甚至漸漸喪失知覺
Need a brand new coat of paint
我需要讓它煥然一新

 

Found myself in trouble
原來我也不盡然完美
Thinking about what ain't
思索一番 我發現
Never gonna be a saint
我也不需要變得完美無瑕

 

Saying float like an eagle
我說啊 人要像老鷹振翅翱翔
Fall like the rain
也要像雨水一樣直直落下
Pouring in to put out the pain
滂沱傾瀉之後 將痛苦狠狠抽去
Oh again and again
一次又一次 舒緩受傷的內心


Now I'm hyp, hypnotised
此刻 我深深為你著迷
Yeah I trip, when I look in your eyes
當我望進你的眼眸 我不能自己
Oh I'm hyp, hypnotized
喔我如同被你催眠一般
Yeah I slip and I'm mesmerised
你讓我六神無主 而無法自拔


It's easy to be lethal
一不小心 人很容易一蹶不振
I'm learning from the news
這樣的例子比比皆是
It's a guidebook for the blues
但只會讓你的憂鬱 更加深沉

Saying it's the very same steeple
我說啊 其實路都大同小異
People want to choose
無論你選哪一條 然而因為
They just see it from different views
人們的眼界不同 視角裡的樣貌也有所差異

And threading the needle
本該好好正視問題
Fixing my flame
控制一下自己
Oh now I'm moved to exclaim
但現在我不得不放聲呼喊
Oh again, and again
讓壓抑的情緒一次次釋放


Now I'm hyp, hypnotised
此刻 我深深為你著迷
Yeah I trip, when I look in your eyes
當我望進你的眼眸 我不能自己
Oh I'm hyp, hypnotized
喔我如同被你催眠一般
Yeah I lift and I'm mesmerised
你讓我重獲新生 而且無法自拔


Oh again, and again
喔 一次又一次地
Now I'm hyp, hypnotised
我深深為你著迷
Yeah I lift to a permanent high
現在的我 已然飄渺欲仙
Oh I'm hyp, hypnotised
喔 我如同被你催眠一般
It was dark
曾經生命裡的一片漆黑
Now it's sunrise
如今 被你的美好漆上了光彩

 

arrow
arrow
    文章標籤
    songs lryics Britpop coldplay
    全站熱搜

    Nicholasss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()